I-landsproblem

2014-04-03 / 08:01:00
Om 16 dagar fyller maken år. Vilket gissel! Jag har det lika jobbigt varje år. Det är så svårt att hittta på en bra och användbar present (i-landsproblem nr1)! Inte bara för att han redan har allting (i-landsproblem nr 2) utan också för att han har en tendens att gå ut och handla det han saknar eller vill ha några veckor före sin födelsedag (i-landsproblem nr 3). Att hans intressen dessutom ligger på en väldigt avancerad nivå (i-landsproblem nr 4) gör inte heller saken lättare. Förra helgen gick han och köpte sig ett nytt instrument till den redan stora arsenalen (inte för att jag hade några planer på att köpa honom en klarinett, men ändå! en månad före sin födelsedag! Hur kunde han?). Nä, det får nog bli samma innehåll i paketen som de senaste födelsedagarna, kalsonger och strumpor (jag kan ju inte ens köpa en slips för det har han slutat med(i-landsproblem nr5)!).
 
 
 
PS Du behöver inte vara orolig, han läser nästan aldrig min blogg så han kommer inte att ha en aaaning om vad som finns i paketen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Babsan

En skruvdragare, då?? Kan man inte leva (lika bra) utan!

Svar: Har han redan ett helt gäng....
tsomitant.blogg.se

2014-04-03 @ 18:53:08
Postat av: Babsan

Nej, nu vet jag.....even better: biljett till nå'n av SM-finalerna.
Heja SAIK!!

Svar: Tack för tipset!
tsomitant.blogg.se

2014-04-08 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback