Effektiv, eller kanske inte....

2011-12-11 / 21:56:55
Jag är snabb och effektiv när det gäller att få saker och ting gjorda. I alla fall saker och ting som jag känner att jag behärskar, som t ex städning av hela huset, röjning av ett överfullt förråd, bullbak på 3 liter degvätska, gräsklippning, veckohandling och utfodring av svenska mästare. Men sen, när det gäller saker som jag inte riktigt vet hur de ska göras, DÅ tar det tid. Dagar, månader och i några fall faktiskt år. Att ringa till nån myndighetsperson eller så. Eller betala räkningar. Eller boka flyg- eller tågbiljett. Eller att ringa och fråga om sånt som jag inte riktigt förstår. Så är det med det. inte konstigt och inte ovanligt, men otroligt frustrerande! Så nu slutar jag med det. Åtminstone i kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback