Hantverk

2011-12-08 / 21:14:01
Det finns så många konstnärer runt omkring mig. Ta Åsa t ex, min frisör. Hon skapar konstverk hela dagarna. Eller min dotter som sjunger som en ängel. Och så finns alla som konstverkar i det tysta. Alla tanter och farbröder ute i stugorna som slöjdar och skapar på all ledig tid. Lena väver de mest fantastiska tyger och mattor. Svante målar underbara tavlor. Gamla morfar Martin skapade i silver. Jag har konstnärer i min familj också. Både mamma och systrar stickar, virkar och syr. Jag bara tittar, använder och är stolt!
PS
vad tycker du om bildlayouten? proffsig, eller hur....

Kommentarer
Postat av: mormor

pyssla och visa att du är någon. som någon, jag säger inte vem, tycker.

2011-12-10 @ 10:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback