Jag önskar

2011-12-13 / 13:55:53
Jag önskar att inget barn behövde vara rädd. Jag önskar att inget barn behövde se hemska saker. Jag önskar att inget barn behövde höra hemska saker. Jag önskar att ingt barn behövde vara sjukt. Jag önskar att inget barn behövde ta medicin. Jag önskar att ingen förälder behövde se sitt barn fara illa. jag önskar att alla föräldrar kunde säga "Det är ingen fara. Du behöver inte vara rädd" till sitt barn och samtidigt veta att det var sanningen. Jag önskar att alla barn hade en mamma och en pappa som tog hand om dem. Jag önskar att alla barn fick känna sig älskade och efterlängtade. Jag önskar att alla  barn hade någon som brydde sig om. Jag önskar att alla barn fick vara barn.
Vad önskar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback