Nyårshälsning

2011-12-31 / 15:50:20
Gott nytt år!

Kläppen tungt i klockan slår:

"Nu är nyår inne"

Tack du kära gamla år,

som så trött på tröskeln står

och är snart ett minne!


Nya år,

kom med fröjd och sol och vår

och ett tacksamt sinne

-Elsa Beskow
Kära vän, jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Jag hoppas att Ditt 2012 blir fyllt av glädje, äventyr och nya bekantskaper! Jag hoppas att Du får många berikande upplevelser! Jag hoppas att Du får chansen att smaka på god och spännande mat! Jag hoppas att Du får möta många utmaningar som får Dig att växa! Jag hoppas att Du får många tillfällen att fylla på Dina batterier! Jag hoppas att Du får chansen att lyssna på bra musik och även ny musik! jag hoppas att Du får mycket kärlek och värme från alla människor i Din omgivning under hela året! Jag hoppas att Du får GE mycket kärlek och värme till människor i Din omgivning! Jag önskar Dig ett alldeles fantastiskt 2012!

Kommentarer
Postat av: helle

det känns som om alla önskningar kan infrias för dej!

2011-12-31 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback