Tack!

2011-12-22 / 15:18:34
Tack alla ni som skriver kommenterer till mina inlägg! Jag har ännu inte kommit på hur man gör för att svara på varje enskild kommentar, så därför gör jag ett sånt här kombisvar. Det är jättekul att se att jag har några som läser och tycker om det jag skriver. Skulle någon INTE tycka om det jag skriver så skulle inte det göra någonting, det heller. Jag lovar att inte hugga och bita huvudet av någon som är av en annan åsikt än mig själv. Jag lovar också att aldrig lägga ut en ifrågasättande eller avvikande kommentar  ett blgginlägg. Jag lovar också att ta avstånd från all sorts nätmobbing som ev skulle kunna ske i kommentarsfältet. Däremot tycker jag att det skulle vara kul om nån sorts diskussion skulle uppstå bland alla mina läsare om något jag skrivit. Fast det är klart, då måste jag kanske skriva om nåt värt att debattera.... Tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback