Vänner

2011-12-01 / 21:01:54
En vän är den som kommer in när hela världen har gått ut

När man kommit in i tantklubben måste man vara rädd om sina vänner. Man har varken speciellt mycket tid eller ork att hitta nya vänner, så man måste underhålla dem man har. Men ibland kan faktiskt en riktigt god vän ramla över en när man minst anar det. När man mår som sämst, när man är näst intill asocial och när man kanske t o m är nästan helt tyst. Om en sån människa ramlar över en, i en period i ens liv när man kanske knappt orkar med sig själv, då tor jag att det är en ängel med i spelet. Eller nåt liknande. Jag har bara en sån vän. Hon finns. Och jag tackar den eller det som gjorde att hon ramlade in i mitt innersta rum! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback