YES!

2011-12-18 / 17:40:36
Ja, se det snöar! ja, se det snöar! Det var väl roligt HURRA!
Hej mitt vinterland! Nu är jag här!
Nu biter frosten i min kind, ty kall är kvällen
Titta det snöar! Tittar det snöar!
När staden snöar över och gården blivit vit
då vet du att jag drömmer, jag drömmer dig hit
När allt snöat över och gården blivit kall
då vet du att jag drömmer
för det är snö, det är som moln överallt
I'm dreamng of a white christmas!
Visst är det härligt när det är vitt utanför fönstret! Jag njuter av att skotta snö och göra räta linjer längs kanterna. Jag tycker ckså om att skrapa bilrutorna. jag hoppas att Du som läser det här också kan njuta, om än inte lika mycket som jag så kanske litegrann! HURRA FÖR SNÖN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback