Pimpade glasögon

2011-10-23 / 16:57:03
När jag passerade tantstrecket passerade även kostnaden för fungerande glasögon ett streck. På-tok-för-dyrt-strecket. Så när jag skulle byta i våras försökte jag hålla ner summan på räkningen så mycket som möjligt. Det enda jag kunde göra avkall på var priset på bågen. Det fick bli Synsams eget märke. Helt ok, men ack så tråkiga! Samma dag reade Eurostore sina klistermärken. Jag köpte en karta för sju kronor och pimpade helt sonika mina enkla bågar. Och kolla in resultatet! Det är väl ingen som ser att det inte är ett par Gucci eller Versace eller vad märkesbågarna nu heter! Eller....

Kommentarer
Postat av: Sara

Jävlar vad du ligger i med bloggen! Gillas!

2011-10-23 @ 17:20:30
Postat av: Matilda

Vad fina! =)

2011-10-24 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback