Äckligt

2012-04-12 / 16:47:19
Jag vill bara varna dig, det här är ett äckligt inlägg. Så om du är känslig ska du sluta läsa nu. Annars kan du fortsätta och förfasas tillsammans med mig.
Nu börjar själva inlägget:
Jag tycker att det är vansinningt äckligt med hundbajs! Skalan räcker inte ens till när man ska gradera hur äckligt det är att få hundbajs under skorna när man är ute och går längst cykelbanan. Och i skogen! Jag undrar om hundägare tycker att skogen är en ok-att- låta-bajset-ligga-kvar-zon? Kan det vara så? Tyvärr tar det ju ett tag innan hundbajset multnar och det hinner fastna under många skor innan den tiden har gått. När jag tog en tur i vår lilla skog hann jag räkna till inte mindre än tre hundbajshögar. Jag tror att jag ska börja sätta små flaggor eller meddelanden i högarna för att visa mitt missnöje. Tills dess hänger jag ut syndarnas visitkort i min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback