Alla barns rättighet

2012-04-11 / 17:31:06
Jag tycker att det är alla barns rättighet att få kladda med mat. Jag tycker att det är alla barns rättighet att få hoppa i vattenpölar med tygskor. Jag tycker att det är alla barns rättighet att få bada nakna i en sommarvarm sjö. Jag tycker att det är alla barns rättighet att få springa i nysnö utan skor. Jag tycker att det är alla barns rättighet att få kramar. Jag tycker att det är alla barns rättighet att känna sig älskad. Jag tycker att det är alla barns rättighet att inte behöva vara rädd. Jag tycker att det är alla barns rättighet att få gå omkring med en jätteblöja i ett par urtvättade strumpbyxor och bara vara!





Kommentarer
Postat av: Matilda

Finaste lillrumpan!

2012-04-11 @ 19:17:57
Postat av: helle

gullrumpa!

2012-04-11 @ 19:36:23
Postat av: helle

gullrumpa!

2012-04-11 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback