Socker

2012-04-16 / 18:16:07
bilden från google
Socker är gott och då speciellt i bakverk. Jag älskar att baka OCH att äta sötsliskiga, sockerdrypande kakor! Men jag vet också att socker inte är det nyttigast jag stoppar i mig, så jag försöker sluta. Rakt av så där. Pang Bom Dunder och Granater! I går lyckades jag riktigt bra. Idag har det också gått bra, hittills. Nu ska jag snart iväg och träna så då får jag annat att tänka på så det kanske går bra i dag också. Och i morgon tror jag att jag fixar det. Men hur det blir med sockeravhållsamheten på onsdag det vette gudarna, för då bjuds det på fika på jobbet och jag har rast precis när det goda dukas fram. Heja på mig så kanske jag lyckas! Om du vill veta mer om sockerberoende så hittade jag lite lättläst information här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback