Vår?

2012-04-16 / 18:29:38
Det blev tidigt vår här hos oss, mycket p g a att det varit så öite snö i vinter. Snön tinade bort över en natt(jo, nästan!) och värmen gjorde så att både björken knoppas och att blåsippor blommar. Jag tycker mycket om vinter och snö, men när jag tittade ut i morse måste jag säga att jag blev lite besviken. Titta bara:
bild från dt.se som visar RV50 mellan Borlänge och Falun

Vad jag vet är det inget omslag i vädret och värme i sikte de närmaste dagarna. Tänk att april fortsätter att lura mig trots att jag varit med om samma sak i snart x år (oops! där höll jag på att avslöja min ålder!)! Men som sagt, det går inte att lära en gammal hund sitta, så jag lär nog bli lurad igen och igen och igen och igen.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback