Juleljus igen

2012-12-11 / 08:32:00
Jag lovade ju i ett tidigare inlägg att du skulle få se mer av juleglittret här i Paris. Om du klickar här får du se bilder från julskyltningen på Printemps, ett stort varuhus i NKstil. Om du vill se just juleljusen kan du klicka här. Länkarna går till dotterns blogg och det är också hon som har tagit de fina bilderna. Hon är något bättre än undertecknad på att fota.... Men i helgen var jag i alla fall ute med kameran i högsta hugg, och jag lyckades fota granen på Lafyette. Lafayette är också ett varuhus av typen NK och det ligger på Boulevard Haussmann i 9e arrondissementet. Vi gick dit enbart för att fota granen, för sortimentet passar inte riktigt min plånbok (Marc Jacobs,Chanel, Dior o s v), Och titta vilken gran! Full av gnistrande Swarovskikristaller! Kolla även in den grekiske gudatypen som står bredvid ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback