Facebook 1

2012-02-02 / 19:40:29
Jag var FBmotståndare rätt länge och VågaVägraFacebook var mitt motto ett bra tag. Men nån gång på hösten -09 kröp jag till korset och blev En Av De Anslutna. Och det är ett ypperligt sätt att hålla kontakten med släkten som bor långt, långt bort. Man håller sig dessutom uppdaterad om vad släktingarna har för sig. Som i dag t ex. I dag såg jag att min systerdotter och tillika guddotter har gått och gift sig, att min syster blivit svärmor och att de ätit bröllopstårta i mitt gamla föräldrahem. Undrar när jag hade fått reda på det om jag inte haft FB??
Tänk. liten har ett tu tre blivit stor. Grattis älskade guddotter på bröllopsdagen!
typ 1987 eller nåt sånt

Kommentarer
Postat av: Herr och fru Mod

TADA! Vi tänkte att alla vi känner har ju FB så det var ju lättast att berätta det så, så man inte glömmer någon! Men visst är det kul. Nu är det bara att hålla tummarna att det går vägen! ;)

2012-02-02 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback