Tanthelg

2012-02-01 / 21:14:39
i Stockholm är vad jag har haft för mig när blogginläggen lyst med sin frånvaro. Och vilken tanthelg sen! Helt underbar! Jag och bästa T träffades kl 15.00 utanför PUB och sen började shoppingen! Vilken lycka! Tänk att få shoppa tillsammans med sin bästa vän! Vi fyndade kopiösa mängder bra och oumbärliga ting på halva reapriset eller 70% på ordinarie pris. Inte en grej till fullpris! Jo förresten, en skräddad och ursnygg kappa på H&M för, håll i dig nu!, endast 299 kr! Ett riktigt rackarns fynd! Jag kommer att lägga upp bilder på mina fynd så fort fotografen blir ledig, men till dess får du hålla till godo med mina egna något skakiga blider
Den här informationen mötte oss när vi kom upp på hotellrummet. Kändes skönt att veta att vi hade kunnat låna en pilatesboll om vi hade velat. Det ville vi inte.
I vanliga fall brukar man lägga upp bilder på fikat INNAN man fikar, men jag gör tvärt om. Så här såg det ut när vi hade fikat färdigt och jag tänker inte tala om vilka läckerheter som fyllde våra magar efter fikastunden ;)
Survival kit: Vatten i begangnad petflaka, handsprit, läppstift (färg Doubt, Face by Stockholm), tuggummi

Välförtjänt middag efter nio timmars intensiv shopping
Jag och Helena Bergström på tåget. Träffad f ö Marie Serneholdt och Christer Lindarw på NK. De hade inte tid att stanna och prata, men jag kan säga att han var snyggare än på TV. Och dessutom hade han på sig en dimblå skinnkappa som såg PRECIS ut som den jag provat sekunderna innan men valt bort p g a utrymmesbrist i resväskan! Tänk att han har lika bra smak som jag!
Och nedan har du bildbeviset på min gränslösa och näst intill hysteriska shopping!

Kommentarer
Postat av: helle

en annan har ett köpfritt år!

2012-02-01 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback