Teskedsorden

2012-02-07 / 20:42:00
Som av en händelse ramlar jag över Teskedsorden, en stiftelse som arbetar för ökad tolerans människor emellan. Så bra att sånt där finns! Alltför många människor blundar för att varje människa är en del i en helhet, Vår Värld. Alla som aktivt jobbar för att få människor att öppna sina ögon och för att få människor att förstå ska premieras! Alltför ofta stöter jag på individer som tror att här är världens mitt och här finns allt som behövs. De människorna skrämmer mig. Jag blir rädd för vissa människors okunskap och ovilja att se och lära om tolerans och acceptans. Alla behövs för att jorden ska snurra och alla behövs lika mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback