Tips

2012-02-05 / 19:13:21
Jag vet inte hur mycket penger jag har lagt på hudpreparat genom åren, men jag vet att det är en ansenlig summa. Jag har väldigt torr hud i ansiktet och riktigt illa blir det på vinten. Då kan jag få liksom torra fläckar lite varstans i ansiktet, torra fläckar som kliar och svider. Men nu har jag äntligen hittat en kräm som gör att jag slipper känna mig som en uppstramad målarduk (inte för att jag vet om en uppstramad målarduk kan känna nåt, men du kanske förstår liknelsen!). Apotekets REPAIR is the shit! Sen blev jag tipsad om Decubal Lips & Dry Spots Balm (Kronans droghandel) och den vill jag även tipsa dig om. Salvan känns som sammet mot en torr läpp! Prova och vintern känns mindre tung, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback