Högar

2012-07-22 / 13:05:00
Vårt hem består för tillfället av högar. Stora högar och små högar. Höga högar och låga högar. Mjuka högar och hårda högar. Fysiska högar och psykiska högar. I högarna finns allt, och då menar jag verkligen ALLT. Du kan hitta gem i en hög, en borrmaksin i en annan. Det finns högar med kuddar och täcken och högar med mjöl och socker. Högar med skor. Högar med böcker. Högar med knivar och gafflar och högar med tvättmedel. Högar med papper och högar med sytråd. I en hög hittar du en symaksin och i en annan en dammsugare. Det är de fysiska högarna. I de psykiska, som flyter ut likt slime på golvet, där hittar du glädje, sorg, ilska och uppgivenhet om vart annat. I en hög som jag petede lite i häromdan hittade jag ett gapskratt! Det var en av de bättre högarna Jag ska se till så att den håller sig riktigt stor och tjock!
Högar av olika slag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback