Öroninflammation

2012-07-03 / 22:32:50
Stackars, stackars lilla A! Förra våren/försommaren fick hon rejäl förkylning och var hemma från skolan i en månad. Iår på skolavslutningskvällen, fick hon feber och sen dess har hos hostat och snörvlat. Men igår kände hon sig bättre och frågade om jag ville springa med henne. En sån fråga finns det bara ett svar på: JA! När vi kom hem från löpturen gick det kanske en timme, sen hade hon jätte, jätteont i sitt ena öra! Jag har ju i ett tidigare inlägg klargjort min inställning till penicillin, så jag fick A att prova ett husmorsknep istället(efter viss konsultation av google...)nämligen ett vitlökspaket i örat. Så här såg det ut och det funkade! I morse hade hon inte ett dugg ont!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback