SommarSmaksSallad

2012-07-18 / 20:40:31
Här där jag bor har vi inte sett till just någon sommar i år. Det regnar och regnar och regnar. Dag ut och dag in. Dag OCH natt. Termometern orkar kanske, kanske upp till en si så där 18-19 grader om vi har tur. Men det är ju sommar och då ska man grilla och sola och bada och lyssna på sommarplågor både i form av musik och i form av olika sorters surr. Man ska klia myggbett och tycka att allt är fantastiskt. Det gör jag. Tycker att allt är fantastiskt alltså och det gör jag utan värmen! Jag försöker somra till det med bara ben och målade tånaglar. Jag gör även min SommarSmaksSallad ganska ofta. Det är nektariner och olika sorters melon i bitar, olivolja med citron och några drag med pepparkvarnen. För att göra den riktigt, riktigt somrig brukar jag skiva på lite jordgubbar. MUMS!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback