Sömnproblem

2012-07-25 / 23:30:52
Våra sängar är på väg till Paris. Det är lite bökigt när man ska sova. Stora Jr sover i Lilla Jrs säng. Lilla Jr och Senior sover i musikrummet. Jag och dottern delar soffa. Soffan är inklämd bakom diverse lådor, påsar och högar (se tidigare inlägg). Det var lite svårt att hitta hit. När jag äntligen skottat mig fram till soffan och krypit ner under fleecefilten (alla täcken är i Paris) känner jag en sömnig människas värsta fiende - CHIPSSMULOR. Jag kanske tar fåtöljen istället. I den är det bara chokladfläckar...


Kommentarer
Postat av: Alis

Jag hamnade här när jag sökte på nätet efter en karta över Norrland. Jag har läst och läst och läst. Mycket trevligt!
Jag är lite nyfiken.... Vad ska ni göra i Paris?

Svar: Jag och delar av min familj kommer att bo I Paris pa obestamd framtid. Min man har jobb har. Jag hoppas kunna ateruppta bloggandet sa snart vi far internet I huset! Hoppas att du vill fortsatta folja min blogg!
tsomitant.blogg.se

2012-08-26 @ 08:25:38
URL: http://mittalisliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback