Stockholm med mitt ♥

2012-07-12 / 10:26:00
I måndags åkte jag och mitt mittersta hjärta till huvudstaden över dagen. Vi besökte Fotografiska och tittade på en utställning om Strindberg (han tog många bilder på sig själv!), en utställning av Sally Mann (bl a döda kroppar i olika stadier av förruttnelse) och Epic moments (om OSprestationer genom tiderna). Sedan gick vi i sakta mak in mot centrum och gjorde trevliga stopp på vägen: café Muggen på Götgatan för lunch, Slottsboden för inköp av vykort och ett fik vid Stortorget i Gamla Stan. Vi gick förbi en affär med EXTREMT fula kjolar hängande utanför. Jag köpte en STOR klocka på Ur & Penn, och expediten tyckte att jag skulle börja gymma. Mer, som han sekunden senare la till. Vi fyndade lite på rean och avslutade dagen med middag på MAX. En mycket trevlig dag med andra ord.
 
Vi såg kändisar också! Tre stycken! Först kocken Paul Svensson. Sen gick Annika Hallin förbi med sin lilla dotter. Och sen, SEN KOM GUSTAF SKARSGÅRD! WOW!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad fuskigt, Skarsgård hade jag vela sett juh!! Allra helst om det hade varit Alexander! Vi fick iaf se Daniel da Silva, inte helt fel det heller ;)

Svar: Jag gillar Gustaf jag.....
tsomitant.blogg.se

2012-07-12 @ 22:04:51
URL: http://babylife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback