En liten paus

2012-06-06 / 22:34:50
måste jag tyvärr meddela att det blir i bloggandet en tid framöver. Jag kommer att göra andra prioriteringar fr o m nu. Jag har en hel del att göra, om man säger så. Här får du se min lista
  • avslutningar och hej-då-middagar
  • en student (HUR gick det till?)
  • en grundskoleavslutning (HUR gick det till?)
  • en fyraavslutning (HUR GICK DET TILL??)
  • inhandling av presenter
  • matplanerande, -handlande och -tillagande
  • kakbak och -smakande
  • blominköp
  • husförsäljning
  • husköp
  • boendeletning i vår nya hamstad och inkluderande resor
  • flyttrensning
  • vaktning av sommarblommorna så att de inte fryser ihjäl eller drunknar
plus allt det där vardagliga som jah inte orkar skriva om. Så jag tar en paus på en vecka eller två, tills allt lugnar ner sig och jag får sommarlov. Håll utkik på fejjan så meddelar jag där när jag är igång igen. Må så gott och njut av ljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback