Ett mirakel

2012-03-19 / 20:44:14
Före jul berättade jag och visade bilder på mina fina fejknaglar. Ooo, så fina dom var! Men, det blev lite jobbigt att åka till grannstaden var och varannan vecka för att fylla på och fila ner, så nu är de vackra naglarna ett minne blott. Och eftersom jag är en s k pillare, ser mina naglar och nagelband i skrivande stund helt förskräckliga ut. Beklagade mig för bästa grannen och hon tipsade om Mirakel Kit från Depend. Kitet består av nagel- och nagelbandsrengöring, nagelborste, manikyrpinne, myrraolja, nagelbandscreme, handcreme samt en nagelfil. Miraklet uppnås efter 1-4 veckor av idogt arbete efter ett schema som består av tre steg. Jag lovar att rapportera om mina trevande steg mot Miraklet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback