Svar

2012-03-15 / 19:49:54
Jag vet inte hur man gör när man svarar på kommentarer i kommentarsavdelningen, så jag gör det här(men observera att jag inte lägger ut kommentaren i fråga som ett inlägg!).
Det jag blev mest upprörd över när jag råkade ut för den där "hatkampanjen" på den kända bloggen har ingenting att göra med att vi, bloggaren och jag, inte var överens. Jag har heller ingenting emot att uppmärksammas för att jag har en avvikande åsikt. Det jag blev ledsen över var hur människor - som jag aldrig har träffat! - ansåg sig ha rätt att kalla mig för elaka saker och kommentera min personlighet. Jag blev också väldigt besviken över att bloggerskan inte tog avstånd från allt som skrevs om mig. Att jag och hon tycker olika om mycket här i livet är väl som det ska vara, men det är inte som det ska vara att man tycker att det är ok att smutskasta en oliktänkande. Jag hoppas att du fick svar på din undran. Annars kanske vi ses till påsk ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tråkigt att internet blivit ett sånt ställe! Men det kanske bara speglar världen (och människors brist på hyfs) i övrigt? Hur som helst ska det bli himla kul att ses till påsk!

2012-03-17 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback