D-vitamin

2012-05-03 / 21:43:14
I dag var jag in på hälsokostbutiken i vår lilla stad och inhandlade en burk Dvitamin. Nu har jag tänkt bli pigg! Det smartaste hade kanske varit om jag hade försett mig med tillskottett tidigt i höstas, men nu blev det inte så. Jag hörde om en vkinna som hade gjort nän slags kroppsscreening för att se om något "fattades" i hennes kropp. Screeningen visade att det var flera ställen i hennes kropp som var mycket känsliga för cancer, typ mer cancerbenägna eller hur jag ska säga. Sedan började hon äta extra Dvitamin, och när hon gjorde om undersökningen ett halvår senare var alla riskzoner borta! Är det möjligt? Det vet inte jag, men håll med om att det låter toppen!
Dvitamin finns det ju mängder av i solen, men det är lite si och så med den tillgången här i det mörka nord, så det skadar nog inte att extratillskotta sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback