Dagens dag

2012-05-27 / 21:18:35
I dag är det Mors dag. Vilken välsignelse det är att vara mamma! Att vara mamma är allt. Meningen med livet om du frågar mig. Visst, många gånger tänker man att "Nu orkar jag inte vara mamma en sekund till!" men det är inte sant. Inte för alla pengar i världen skulle jag vilja vara utan mina älskade ungar! Att vara mamma är ett livslångt åtagande, ovh bara för att man räknas till de vuxnas skara behöver man sin mamma. Igår var det de ofrivilligt barnlösas dag. Ett medvetet val av dag? Det vet jag inte, men det får mig att tänka. Jag är så otroligt tacksam att jag fått uppleva känslan av att bära ett liv inom mig(tre gånger dessutom!)! jag är så otroligt tacksam att jag kunde föda fram tre fantastiska och magnifika barn! Jag är så otroligt tacksam för allt mina barn ger mig i form av kärlek, utmaningar och upplevelser! Och jag hoppas av hela mitt hjärta att de orfrivilligt barnlösa på något sätt ändå kan få uppleva glädjen med att känna ett barns hjärta slå i takt med sitt eget! Här kommer en hälsning till alla mammor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback