Fredagskväll hos familjen

2012-05-11 / 22:16:37
I dag har det varit en ganska typisk fredag skulle jag vilja säga. Kul på jobbet med överlag glada barn (Åhhh, nu ska vi ha ett sånt där tråkigt arbetspass igen....), vikarieproblem( Men om jag går in extra kan vi lösa måndagen, eller hur?), middagsgissel(Ska vi äta den där äckliga maten nu igen??), mycket lyckad matlagning(trots allt!)
Varm rotfruktssallad med varmrökt lax och limedressing
Sen fortsatte kvällen med diskussioner. Diskussioner om Obamas uttlanade om att han accepterar homoäktenskap, om pedofili och aborter för att sedan utmynna i en orgie i musik: Louis Armstrong, Madness, Tom Petty, Regina Spector samt gitarr- och trumpetspelande av våra fantastiska barn. Under tiden gick lilleman omkring och var mulen och muttrade "Allt är tråkigt....nu går jag och lägger mig.....det kommer att bli lika tråkigt i morgon...jag kommer att ha en tråkig helg...." p g a att datorspelet inte fungerade. Min fredagkväll i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback