Min kväll

2012-05-22 / 20:58:32
Jag önskar att det här var en doftdator så att du kunde känna den underbara doft som jag känner. Jag sitter i skrivande stund på balkongen till vårt hus och njuter av den vackra vårkvällen. Eller ska jag skrriva sommarkvällen? Det har faktiskt varit sommar idag. 20 grader varmt, strålande sol och klarblå himmel. Jag tillbringade dagens jobbdag på stranden. Vi åt sockerkaka, hejade på vattenbanebyggare och försökte få barnen att INTE lägga sig raklånga i vattnet. Det gick så där, kan jag säga. När jag kom hem, dammade jag av gräsklipparen och den gick faktiskt igång på första knycken! Efter ett par timmars slit med både klippning och räfsning, sitter jag nu här och fyller hela mig med den oslagbara doften av nyklippt gräsmatta. Försök att föreställa dig hur gott det luktar. Det jag lyssnar på kan jag dock dela med mig av. Varsågod!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill oxå ha sommar!

2012-05-23 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback