Titta vad jag hittade!

2012-05-09 / 20:57:52
Det här är nostalgi på riktigt hög nivå! Jag kom ihåg när jag och mamma handlade studentkläder på Parant, hela kitet från Busnel. Frisyren fixade Hufvudsaken, innesalongen på den tiden(du ser inte den härliga ståluggen som gömmer sig under studentmössan !). Handskarna, ÅH! dessa handskar!, så underbart, härligt nyloniga de var! "Men HUR såg du ut mamma?", frågade dottern. Jag var fin. Riktigt fin och hipp! Det som kanske inte är riktigt lika hippt är att det är snart 30 år sen. HUR gick det till? Det som får det att kännas ännu längre sen, är att äldste sonen kommer att befinna sig i precis samma situation (inte i samma kläder, dock) om ungefär en månad. hur gick DET till?

Kommentarer
Postat av: helle

visst är vi ganska lika, ganska söta!

2012-05-10 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback