Brunch

2012-10-25 / 18:51:00
Som jag skrev i ett tidigare inlägg hade vi besök av finaste P i helgen. Det var helt underbart att ha alla barnen samlade! Och inte visste jag att jag kunde sakna en doft SÅ mycket! Doften från vår stora fina pojke! Jag snusade, kramade, pussade och strök på honom i dagarna tre. Vi hade tänkt avsluta hans helg med att gå ut och äta brunch, men då han skulle vara tvungen att åka mot flygplatsen redan kl 14, bestämde vi oss för att äta den hemma.
 
Det fanns havregrynsgröt med färska jordgubbar och hallon
 
 
färskpressad apelsinjuice och plättar med nutella
 
 
varm choklad, thé, espresso, diverse bröd och en hel massa pålägg
 
 
vispad grädde från sprutflaska, bacon och äggröra
 
 
och en hel del annat smått och gott. En mycket lyckad, mättande och trevlig brunch om jag får säga det själv.  
 
PS
Jag väljer lite nya grepp och visar slaggprodukterna och inte den orörda, pimpade maträtten. Allt för att överraska och förvåna Er, mina trogna följare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback