Jag har pysslat!

2012-10-14 / 20:03:00
Och jag bara måste visa hur duktig jag är och hur fint det blev! Du kommer kanske ihåg tyget jag visade i ett tidigare inlägg, det rödprickiga. Nu har jag pysslar ihop jättehäftiga väggdekorationer. Först köpte jag alltså tyget och gick i flera dager omkring och funderade på hur jag skulle göra för att få upp det snyggt på vår vägg i källaren. sen sprang jag på de här
 
Jag vet inte riktigt vad det är eller vad de EGENTLIGEN ska användas till, men de tjänade mitt syfte! jag införskaffade även ett kontaktlim och dubbelhäftande tejp. Jag började med att göra så här
 
 
Sen fäste jag helt sonika fast tyget på plattan
 
Och titta så fint det blev när de kom upp på väggen
 
På ena väggen blev det en "pelare" med fem plattor
 
 
och på den andra väggen blev det 5 X 4 plattor. Nu ekar det inte lika mycket längre.

Kommentarer
Postat av: helle

läckert!

Svar: Mmmm, å jag har gjort dem alldeles själv!
tsomitant.blogg.se

2012-10-17 @ 16:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback