La France a un Incroyable Talent

2012-10-27 / 07:59:00
Det är inte helt lätt att titta på fransk TV som du säkert förstår. Det är inte bara språket som gör det svårt, utan även utbudet av kanaler. Jag vet inte exakt HUR många kanaler som ingår i vårt abonnemang, men det är säkert ett 40-tal! Jag brukar sitta och zappa och försöka hitta något som ser intressant ut, men antingen har programmet hållit på i en halvtimme så att det är omöjligt att lista ut vad som hänt, eller så hamnar jag mitt i ett reklaminslag. Men så i tisdagsl hittade jag Talang! Det är ju ett program som inte är svårt att förstå så där blev jag kvar ett tag. Jag vill dela med mig av de franska talangerna till dig, så att du förstår precis hur fantastiskt duktiga och talangfulla fransmännen/kvinnorna är. Det här, mina damer och herrar, är MONA!

Kommentarer
Postat av: helle

underbart!

Svar: Ja, eller hur.....
tsomitant.blogg.se

2012-10-27 @ 14:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback