Dramaten

2012-09-08 / 17:10:00
eller kungliga Dramatiska Teatern är Sveriges nationalteater för det talade dramat, läser jag på Wikipedia. Den grundades av Gustaf III. Jag har varit på Dramaten ett par gånger. Jag har sett Helena Bergström, Morgan Alling, Jonas Karlsson, Stina Ekblad, Claes Månsson m fl agera på Drmatens olika scener. det är en vakcer teater med duktiga skådespelare. Men Dramaten är så mycket mer. Jag har en alldeles egen. Det har alla tanter i Paris. Min är blank och fin. Det bästa av allt är dock att jag slipper bära kassar med mat, jag behöver bara Dra maten ,)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: helle

men guuud så pinsamt!

Svar: Jag kommer aldrig att sluta använda min Dramaten! Vill du ha en i julklapp? De finns med ordentliga hjul som klarar snö och slask ;)
tsomitant.blogg.se

2012-09-08 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback