Korv

2012-09-20 / 19:45:17
Jag brukar inte ta med mig min kamera när jag ska gå ut "till vardags", men efter idag tror jag att jag måste bli bättre på det! Om jag berättar vad jag såg får du försöka föreställa dig synen, OK? Jag går alltså gatan fram på väg till posten (som kommer att tillägnas ett eget inlägg). Jag möter en kvinna med en alldaglig Dramaten, inte alls lika uppseendeväckande som min. Fastsatt i vägen har damen en hund. Hundens koppel består av - KORVAR! Jo, du läser rätt KORVAR! Inte riktiga men ändå KORVAR! Det finns ingen ände på människans uppfinningsrikedom när det gäller livsnödvändiga saker.......

Kommentarer
Postat av: helle

va kul! men i Paris måste det väl hända saker varje dag?uppdatera tack!

2012-09-25 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback