Tack!

2013-12-18 / 08:02:00
Jag vill ägna detta inlägg åt min trogna läsarskara och då framför allt alla ni som kommenterar mina inlägg. Jag vill tacka Babsan och Helle av hela mitt hjärta! Jag vill också rikta ett stort tack till Helle och Babsan som gör det värt att blogga! Tack också till Babsan och Helle för att ni hjälper mig att utveckla mitt bloggande! Helle och Babsan, ett stort TACK för att ni finns där och visar er uppskattning! Jag vill också skicka en tacksamhetens tanke till Babsan och Helle för att ni stöttar och peppar även när allt känns tungt och trögt! Babsan och Helle TACK för alla uppmuntrande tillrop! Och sist, men definitivt inte och på inga sätt minst, TACK BABSAN OCH HELLE FÖR ATT NI FINNS!

Kommentarer
Postat av: helle

ja hur kommenterar man detta?

Svar: :)
tsomitant.blogg.se

2013-12-19 @ 18:57:22
Postat av: Babsan

Et merci för dina glimtar från Paris -
de lyser upp tillvaron i ett grått, litet Gonäs!

Svar: å Merci till dej! Kanske du skulle börja blogga om ett grått, litet Gonäs så att jag har nåt att läsa ;)
tsomitant.blogg.se

2013-12-20 @ 23:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback