Semester

2013-06-24 / 12:14:40
Som du säker har förstått så har jag tagit semester. Kanske inte så mycket vila från vardagen, utan mer vila från bloggen. Jag tar en paus över sommaren och är tillbaka i september. Då ska du få veta allt om njutbara dagar i Paradiset, mygg och jordgubbar. Jag lovar att berätta om vårt potatisland och blommor i vas. Jag kommer att visa bilder från utflykter och bröllopsfirande, stadspromenader och skogsstigar. När jag kommer tillbaka i september ska jag berätta om allt roligt jag har pysslat med under ledigheten, men jag lovar att skriva om mindre angenäma saker också. Om jag lovar att komma tillbka kan väl du lova att göra detsamma? Deal? Bra! Då ses vi igen om ett par månader. Må gott och ta vara på ljuset!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Babsan

Bonnes vacances!! Klart att vi "hörs" igen i september!

Svar: Tillbaka!
tsomitant.blogg.se

2013-06-25 @ 08:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback