Nionde mars tjugohundratretton

2013-03-12 / 20:20:14
I lördags kom våren! Det var helt underbart ute, med 16 graders värme, sol och ljumma vindar. Jag och hela barnaskaran gick och satte oss nere vid La Seine och dinglade med benen.Vi lyssnade på en jätteduktig gatumusikant och njöt av blommande träd. Någon var sugen på att bada fötterna. Inte jag. Jag var bara sugen på att sitta just där, just då och njuta av allt runtomkring.
 
Det var en mycket härlig och batteripåfyllande dag.
 
Det var det dock inte idag. Så här ser det ut när jag tittar ut genom förnstret i dag, 12e mars, i Paris, som jag tycker ligger ganska långt söderut.....
 
 
 
Ja, ja. Det är bara att fortsätta vänta, för jag har hört att
Den som väntar på nåt gott 
väntar aldrig för länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback