En månad sen

2013-05-07 / 07:54:00
För exakt en månad sen, den 7e april, gick Paris Maraton av stapeln. I år var den 37e gången som loppet arrangerades och 39967 löpare startade kl 09.00 vid Triumfbågen. 39967..... Det blir 79934 fötter. Jag lyckades fånga några på bild
 
 
 
Det stora loppet föregicks av ett jippolopp på lördagmorgon. Vi var fem entusiaster som stod på startlinjen
 
(På bilden syns fyra av fem. Nr fem höll i kameran)
 
I det loppet deltog, bland andra, Marathon Man från Australien
 
 
 
och ett gäng uppklädda sydamerikaner
 
 
 
På söndag var det dock allvar och vår väldigt duktige löparkompis Anders gjorde ett MYCKET bra lopp på tiden 3.12.06. Bra sprunget Anders!
 
Anders vid 41 km
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh nån gång i livet ska jag springa detta lopp :)

Svar: Inte jag, men jag kan heja på dig om vi fortfarande bor kvar!
tsomitant.blogg.se

2013-08-12 @ 23:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback