Filmtips

2013-05-27 / 19:47:36
Har jag redan tipsat om Tarrantions senaste Django? Om jag har gjort det så gör det ingenting, för den tål att tittas på flera gånger! Jag tittar helst på romcoms och var något skeptisk när vi skulle gå på bio med goda vänner och titta på Django. Jag hade hört att den skulle vara blodig och ganska rå, så jag förberedde mig för det värsta. Och visst, jag satt med händerna för ögonen och fingrarna i öronen under vissa sekvenser i filmen, men jag gick skrattande därifrån. Jo, du läste rätt, SKRATTANDE! Trots hinkvis med blod som sprutade åt alla håll och ett fasligt skjutande. Jag såg den på bio i höstas och förra helgen tittade vi på filmen på TV. Om inte annat kan man ju titta på filmen för musikens skull!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback