Påsk 2013

2013-05-08 / 11:14:00
Påsken 2013 firade vi i Portugal, närmare bestämt i Vila Nova de Milfontes. Det är en liten stad som ligger mitt emellan Lissabon och Algarve, alldeles ute vid havet. Äldste Jr var där på träningsläger med kanotklubben och vi hakade på. Vi hade en lugn och skön vecka, med lite lagom sol (jag hann bränna mig på smalbenen trots att det bara var sol i två dagar!), bra träningsmöjligheter, god mat och ett vackert hav. Att jag dessutom hade hela barnaskaran runt mig, gjord ju inte det hela sämre!
 
 
Vårt lägenhetshotell
 
Kan det vara Rudbeckia?
 
 
Havet
 
 
Sanddyner
 
Musslor i mängder
 
Spännande växtlighet
 
Bensoleri
 
Och glada barn!
 

Kommentarer
Postat av: Alis

Ser härligt ut!

Svar: Det mest underbara var att ha alla barn samlade! Kul att du fortfarande tittar in!
tsomitant.blogg.se

2013-05-09 @ 08:56:39
URL: http://mittalisliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback