Fars dag

2013-11-10 / 20:11:18
Jag tror, observerar TROR, att Fars Dag firades här i Frankrike förra helgen. Jag förärade maken och tillika mina barns underbare far med en näshårstrimmer. Det var en multifunktionell sak, som han även kan hålla öronhåren under kontroll och ansa ögonbrynen med. Nu ser han ut han som han gjorde när vi träffades i oktober 1990! Åtminstone i näsan och i öronen....
 
Visste du förresten att Sveriges vanligaste pappa heter Lars? Vid årsskiftet fanns det 73 571 pappor vid namn Lars. Jo, jo. Pappa nummer två heter Anders. Därefter kommer Per, som gått om pappa Jan(artikeln finns här). Du som känner min familj lite mer förstår nog det roliga i detta ;)
 
Min lilla pappa finns inte här längre. Han har varit borta länge nu. I hela 23 år. Det är en lång tid att vara utan sin pappa. Jag saknar honom. Nu ska jag äta en kanelbulle och tänka extra mycket på min fina, fina lilla pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback