Helgen

2013-11-04 / 07:45:00
Jag antar att de flesta av er var till en kyrkogård i helgen och tände ett ljus för någon saknad släkting eller vän. Det brukar jag alltid göra. Sen 23 år tillbaka tänder jag ett ljus för min lilla pappa. Jag tycker om Alla Helgonshelgen. Det är så vackert och rogivande med novembermörkret och alla levande ljus.
 
I år blev dock allt annorlunda. Jag och maken tillbringade lördagkvällen på 50-års fest! En fest som gick i 70-talets tecken. Vi har så många roliga och trevliga vänner här och kvällen var lyckad. Många skratt, sång, champagne och dans till gamla dängor. Vi kom inte isäng förrän vid ettiden, så kul var det! En del hade lagt ner både tid och pengar på sin utstyrsel. Det hade inte jag så jag står bakom kameran ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback