Helgfrukost

2013-11-24 / 16:43:57
Jag undrar hur många bilder på mat som publiceras varje dag? Jag googlar men hittar inget svar. Det måste vara hur många som helst! Idag har jag tänkt göra det. Jag vill visa vilken underbar söndagsfrukost/lunch (=brunch!) jag fixade till mig själv denna gråkalla novembersöndag
 
 
 
Grekisk yoghurt med honung och flingor, rökt lax, räkor och äggröra, rostade pain-complet-mackor, kiwi och en mugg Farbror August. På söndagar brukar våra mattider förskjutas, och frukosten blir ganska ofta en brunch. Det är trevligt att sitta och äta länge, med tända ljus och många rätter att välja på. Barnen uppskattar det också och de brukar faktiskt sitta kvar vid borde en stund. Det enda jag kan sakna är en riktigt ointressant lokaltidning.....
 

Kommentarer
Postat av: helle

jag njuter av norran varje morgon!

Svar: Avis.....
tsomitant.blogg.se

2013-11-28 @ 20:28:02
Postat av: Babsan

Vi läser också i Norran,
t.o.m i GONÄS!!

Svar: Ni läser väl bara sportdelen, eller?
tsomitant.blogg.se

2013-12-01 @ 15:42:41
Postat av: Babsan

Mais oui!

Svar: Vraiment trés savouerux!
tsomitant.blogg.se

2013-12-01 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback