VARNING!!!

2013-11-03 / 20:22:10
Jag vill varna för tre RIKTIGT dåliga filmer som jag sett.  
 
Varning nummer 1: Tre solar i regi av Richard Hobert
 
 
Huvva så dålig film. Jg vet inte ens om det är värt att titta på klippet. Det skulle vara för Lassgårds galning då. Eller möjligen Persbrandts frisyr.
 
 
Varning nummer 2: Ronin i regi av John Frankenheimer
 
 
Det här är också en riktigt dålig film. Ja, det är ju ganska självklart, annars skulle den ju inte vara med i det här inlägget. Som jag minns den bestod filmen av en enda lång biljakt. Det kanske inte stämmer, men klippet visar ialla fall en biljakt på drygt sex minuter. Håll till godo(eller låt bli)!
 
Varning nummer 3: Sweetwater i regi av Logan Miller
 
 
Den kan ni också hoppa över. Den är så dålig att jag var på väg att lämna biosalongen. 
 
Nu har ni fått tips på tre filmer som ni INTE ska ödsla tid på. Nån annan gång ska jag skriva  om filmer som är BRA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback