Är det så här jag ska göra?

2013-10-10 / 08:05:00
Antalet personer som följer min blogg brukar pendla mellan fem och typ nio, tio per dag. Ibland, när jag länkat på fb, kan läsarantalet toppa på 15 - 20. Ibland funderar jag på om jag ska göra nåt för att få fler följare. Hur gör de "stora" bloggerskorna? Hur gör Elin? Hur gör Christine? Eva? Åsa? Hur gör dom? Sitter dom och kommenterar andras bloggar och länkar till sin egen blogg? Fast jag brukar inte fastna speciellt länge  såna funeringar. Jag skriver mest för att det är kul att använda ORD, men också för att visa er därhemma vad jag gör och vad jag funderar på. Min make är i Indien i veckan. Han skickade ett tips på hur jag ska göra för att få fler läsare. Jag tror det var det han ville. Vad tror du?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback