Möbelhusdrömmar

2013-10-13 / 11:55:00
I det lilla samhälle där jag växte upp fanns det ett möbelvaruhus. Jag älskade att vara där! Det var helt fantastiskt att gå runt och titta på de fina miljöerna de hade byggt upp. Jag hade en dröm och det var att ägaren skulle komma fram till mig och säga att jag hade vunnit första pris i en tävling varuhuset hade anordnat. Priset var att jag skulle få bo i varuhuset en hel helg! Jag planerad fester och middagar med kompisar, funderade på vilken säng som såg skönast ut och provsatt i sofforna för att bestämma var vi skulle sitta och titta på Cosby. Tyvärr fanns det ingen sån tävling så min dröm gick aldrig i uppfyllelse. I Kina, där väntar man inte på att möbelvaruhuset ska utlysa en sån tävling, där flyttar man bara in.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback