Oönskade gäster

2013-10-03 / 19:34:00
som dessutom har mage att ta betalt måste väl vara bland det värsta som finns, eller vad tycker du? I fredags bestämde jag mig för att laga en extra god middag eftersom svärfar var på besök och sedan bjuda på färska fikon till efterrätt. Jag gick till en av Paris fräschare marknader och köpte en låda perfekt mogna fikon, enligt försäljaren. Middagen, laxpasta, blev väldigt god och uppskattad och efter en tund ställde jag fram fikonen på bordet. Eftersom jag inte ville bli utan, var jag den första att ta en frukt och skära den mitt itu. Och kolla vad som - utan någon som helst inbjudan! - smugit sig in på vår mysiga middag
 
 
 
 
 
Det kommer att dröja innan jag köper hem fikon.....

Kommentarer
Postat av: Babsan

Hahaha, precis vad man skulle kunna hitta
i kylskåpet på jobbet, som du kanske minns !?!

2013-10-07 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback