Före och efter

2013-09-22 / 18:54:00
 
I slutet av sommaren gick jag till Salon Lyxx i Luleå och gjorde mig fin i håret. Inte en dag för sent, om man tittar på förebilderna. Gick jag omkring så där oklippt hela sommaren?!? Och ingen sa nåt! Nåja, jag gick alltså dit, och Kamilla tog hand om mig på bästa sätt. Jag älskar att gå till frisören! Jag gillar förändringen och jag är inte rädd för att prova. Det växer ju ut igen! Till jul när vi åker till Sverige igen, ska jag gå tillbaka till Kamilla, för hon har en plan. Spännande så det förslår! Jag lägger upp bilder i januari så får du se vad hennes plan gick ut på.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stig

....måste vi vänta ända till januari....hmmm

Svar: Ja eftersom jag inte ska klippa mig på Lyxx förrän den 27 december så blir det nog tyvärr så....Om det inte blir Nyårsfika förstås! fast det kanske inte heller blir för än i januari...
tsomitant.blogg.se

2013-09-22 @ 20:29:00
Postat av: Babsan

Du är välfriserad och snofsig, som vanligt!
P.S. Vet du, att jag håller på Skellefte AIK
denna säsong!?!

Svar: Kolla bloggen på fredag!
tsomitant.blogg.se

2013-09-22 @ 22:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback